20 Aralık 2012 Perşembe

İğne iplik


Dikiş, nakış ve süsleme malzemeleri

Dikiş dikilen bir evde büyüdüm ben.
Annem bana Burda Dergisi'nden kalıp çıkarmayı öğrettiğinde 8/9 yaşlarındaydım.11 yaşımda kendime ilk defa bir etek dikmiştim.
Yani iğne iplik ile aram çok iyidir.

Bunları neden anlatıyorum biliyor musunuz?
Çünkü son iki aydır yine iğne ipliği elimden bırakamıyorum.

Zeytin dallarının ,yapraklarının bana verdiği ilham ve ketene duyduğum hayranlıkla başladım yeniden işlemeye ve dikmeye...

Evdeki kurumuş zeytin yaprakları bana öyle çok fikir verdi ki.
Yapraklar, yanlarına eklediğim boncuklarla ketene o kadar yakıştılar ki...
 
Zeytin dalı bazen soframdaki ,bazen banyomdaki ketenlerin üzerinde yer aldı.
Her yere yakışıyor yani.
Yapraklarla şişeleri süsledim ;onları ipe geçirip ketene diktim.
Ben bu işi gerçekten çok çok sevdim:)
 
 
 
Lavanta keseleri

Lavanta keseleri

Lavanta keseleri

Keten el havluları ve z.yağlı sabun

Keten el havluları ve z.yağlı sabun

Keten el havluları


Keten Amerikan servis ve keten peçete

Peçetelik ve keten peçete



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder