20 Kasım 2012 Salı

Yılbaşı Hediyelikleri

Düşündüm ki barışın ve bereketin simgesi olan zeytin ve dolayısı ile zeytinyağı yeni yıl için iyi bir hediye olabilir.
bu düşünceden yola çıkarak yılbaşı için çeşitli hediyeler hazırladım.
Sevdiklerinize doğal ,sağlıklı ,lezzetli ,şık ve özgün hediyeler vermek isterseniz bloğuma bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Siparişleriniz ve detaylı bilgi için bana balimgurel@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz


ÇAM AĞACI ŞİŞE: Yükseklik 21 cm.İçinde 200mlt yağ mevcut.

Kraft poşette.





                                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ALTIGEN ŞİŞE:Yükseklik 30 cm.İçinde 450 mlt yağ mevcut.


Keten kese üzerine kurumuş zeytin yapraklarından çam ağacı







Kraft poşet ile.


             Siparişleriniz ve detaylı bilgi için bana balimgurel@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


KOZALAK ŞİŞE:Yükseklik 13 cm.İçinde 130 mlt yağ mevcut.
Keten kese içinde .

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


  
ZEYTİN SEPETİ


İçinde 220 gr yeşil zeytin ,220 gr siyah zeytin,130 mlt zeytinyağı,
zeytin dalı  desenli tadım tabağı ve 1 adt el işi keten bez mevcut.



Ve tabi ki el yapımı zeytin sepeti.


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 



Zeytinyağı sabunu.El işi keten bez.


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
  


El yapımı yılbaşı kartı.

Kurumuş zeytin yapraklarından yılbaşı ağacı.

         Siparişleriniz ve detaylı bilgi için bana balimgurel@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

1 yorum:

  1. Ellerine saglik canim arkadasim..
    Harika gorunuyorlar.Peceteler ve keselere bayildim.
    J.

    YanıtlaSil